Legújabb

Házhozszállítás

Termékeink szállítását futárszolgálattal, és saját autóinkkal végezzük az ország egész területén. Külföldi szállításokról kérjen ajánlatot ügyfélszolgálatunktól. Szolgáltatásainkat folyamatosan korszerűsítjük és keressük a legjobb megoldást annak érdekében, hogy Ön kedvezően, vagy akár ingyen juthasson csomagjaihoz. 

Az alábbi táblázatban és leírásban megtalálhatja szállítási díjainkat és opcióinkat.

Szállítási költségek:

utóbbiakban feltüntetett árak bruttó vételárak és Forintban értendőek!

Szállítási díjtáblázat - érvényes - 2024.05.01-től
  Házhozszállítás   Posta -
csomagautomata*
0-5 kg-ig 2.490,- HUF 200.000,- Ft felett ingyenes szállítás* 990,- HUF
5,1-10 kg-ig 2.990,- HUF 990,- HUF
10,1-20 kg-ig 3.900,- HUF 990,- HUF
20,1-30 kg-ig 5.900,- HUF  
30,1-40 kg-ig 6.900,- HUF  
40,1-80 kg-ig 8.900,- HUF  
80,1-100 kg-ig 10.900,- HUF  
100,1-200 kg-ig 15.900,- HUF  
200,1-500 kg-ig 22.900,- HUF  
Összeszerelt szervizes gépek szállítása¹ 15.000,- HUF    
Plusz ember biztosítása² 22.000,- HUF    
Extra szállítás³ Egyedi ajánlat alapján    

 

Árufizetés utánvét esetén
20.000 Ft-ig 990 Ft
20.001-50.000 Ft között 1.100 Ft
50.001-100.000 Ft között 1.300 Ft
100.001-200.000 Ft között 1.900 Ft
200.001-500.000 Ft között 3.100 Ft
500.001-1.000.000 Ft között 4.200 Ft
1.000.001-2.000.000 Ft között 7.000 Ft

 

Logisztika költség 990 Ft

 

*Díjmentes szállítás - Az ingyenes szállítás nem vonatkozik még 200.000,- Ft feletti vásárlás esetén sem az alábbi esetekre / termékekre.

  • Akciós termékek
  • Rúd, Súly, Súlytárcsa, súlyzó termékekre
  • Sportjátékokra 40kg felett (pl: biliárd asztal, ping pong asztal, léghoki, csocsó asztal, trambulin...)
  • Edzőtermi berendezésekre, ezen termékeinkre mindig egyedi ajánlatot adunk a szállítási címtől függően 

*A csomagautomatás rendelések alá tartozik a "Postán maradó" a "Postapont" és a "Csomagautomata"-ba történő szállítások! Ezen pontokra max 20kg-ig tudunk csomagot küldeni!

200.000,- Ft feletti ingyenes szállítás - Ezt a díjmentes szállítást akkor tudja igénybe venni, ha a vásárlási értéke meghaladja az 75.000,- Ft-ot, és a rendelt termék nem tartozik bele a fentebb említett kivételekbe!

FIGYELEM FONTOS! 40kg súlyú csomagok esetén ezek a szállítási árak csak akkor érvényesek, ha van segítség a csomagot kivenni az autóból, amennyiben ez nem megoldható, úgy plusz rakodó munkatársat tudunk biztosítani felár ellenében. A futárszolgálat munkatársai, általában egyedül szállítanak, ezért szükséges a segítség! Amennyiben ezt nem tudják megoldani, úgy azt jelezzék rendeléskor ügyfélszolgálatunkon!

Egyeztetés után, át nem vett csomagok esetében a kiszállítási díj újból felszámolásra kerül, illetve ingyenes kiszállítás esetében a táblázatban található árakat számoljuk fel!

¹Összeszerelt szervizes gépek szállítása - ez a szállítási mód a szervizbe való szállítás egyszeri bruttó díja szerelt gép esetében

²Plusz ember biztosítása - Amennyiben Önnek segítség kell a rakodáshoz, vagy szállításhoz, kérjük ezt előre jelezze ügyfélszolgálatunkon. 

³Extra szállítás - az alábbi szolgáltatásaink extra igénynek minősülnek, és egyedi felár számítása esetén tudjuk biztosítani azokat. Kérjük ezen igényeiket előre szíveskedjenek jelezni ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben igénybe kívánja venni valamely szolgáltatásunkat az alábbiakból, arra egyedi ajánlatot biztosítunk. 

    • emeletre való szállítás
    • szűk ajtón való csomag bejuttatása
    • szűk lépcsőn való csomag cipelés
    • galériába vagy pincébe való szállítás
    • csigalépcsőn való szállítás
    • sürgős szállítás
    • hétvégi szállítás
    • munkaidőn kívüli, vagy egyedi időpontban való szállítás kérése
    • hosszú várakozási idő, a normál szállítástól eltérően

Amennyiben az előre egyeztetett kiszállítási feltételek nem egyeznek a valósággal, akkor a felmerülő extra költségek utólag kerülnek felszámításra.

Szállítás Magyar Posta Zrt. által:

Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Korm. módosításában a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára kötelezően előírja, hogy 2024. március 28-tól választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.

A házhozszállításról:

  • Házhozszállítást a Sprinter futárszolgálattal és a Magyar postával végzünk. 
  • Házhozszállítást az egész ország területén vállaljuk saját autóinkkal, vagy futárszolgálati partnerünkkel. 
  • A megrendelt termékeket, minden esetben eredeti dobozolt állapotban szállítjuk, kivéve, ha összeszerelten kéri a terméket. Ez esetben védőfóliával látjuk el a csomagot a sérülések elkerülése végett. Ezeket a csomagokat, általában saját autóinkkal szállítjuk az esetleges sérülések elkerülése végett!
  • A szállítás és a kézbesítés előtt minden esetben értesítjük e-mailben vagy telefonon. Szállítást megelőző napon telefonon egyeztetünk a kiszállítást illetően, illetve a kézbesítés előtt 1 órával szintén értesítjük.
  • 40kg alatti csomagjainkat minden esetben futárpartnerünk szállítja ki az egész országban a feladást követő 24-48 órán belül.
  • 40kg feletti csomagjainkat legtöbb esetben saját autóink szállítják mindenhova az országban, vagy nagycsomagos futárpartnerünk.
  • A futárszolgálatok munkaidőben dolgoznak hétfőtől - péntekig, mely általában 08:00-16-18:00-ig tart.
  • Kérjük olyan címet és telefonszámot adjon meg, ahol a futár napközben is eltudja érni és kézbesíteni tudja a csomagot.
  • A futárok a csomagokat az első zárható ajtóig szállítják. 40kg feletti csomagok esetén minden esetben gondoskodjon segítségről, hogy a terméket le tudják venni az autóról! 
  • Felhívjuk vásárlóink figyelmét, amennyiben házhozszállítási lehetőségként a Magyar Posta Zrt. választják, akkor a szállítás időtartama – a vállalt szállítási határidőnél feltüntetett 2-5 munkanappal szemben – akár 10-15 munkanapot is igénybe vehet.     

Termékek szállítási ideje:

Kínálatunkban több ezer termék megtalálható, mely nagy része raktárukészleten van. Cégünk több márka Magyarországi kizárólagos képviselője és disztribútora, ezért a termékeink többsége gyors szállítással szállítható akár 24-96 órán belül. Azon termékeink melyek nincsenek készleten, vagy valami oknál fogva készlethiányosak, általában 1-3 hét alatt szállíthatóak! Egyes nehezen elérhető termékekről, vagy egyedi rendelés esetén, a szállítás várható időpontját írásban vagy telefonon közöljük. Megrendelés után kollégáink minden esetben értesítik Önt a várható szállítási időről!

Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállítás időpontjában:

Szállítási módtól függően több lehetőség van az átvételre. Az alábbiakban részletezzük:

Kis csomagok esetén a futárszolgálat szállítja ki a termékeinket, akik a sikertelen kézbesítést követően újra próbálkoznak a kézbesítéssel. Ez után a csomagot visszaküldik központi raktárunkba.

Nagy csomagok esetén a Vital Force saját autói egyike vagy nagycsomagos futár partnerünk szállítja ki a csomagokat. A vásárló miatti sikertelen kézbesítés esetén (nem tartózkodik otthon, nincs aki átvegye a csomagot) a szállítási díj újból felszámításra kerül még ingyenes szállítás esetén is! Kérjük a félreértések elkerülése érdekében, az előre megbeszélt és több alaklommal egyeztetett időpontban szíveskedjen a szállítás átvételéről gondoskodni!

Termékek raktári átvétele:

A termékeket értesítést követően központi telephelyünkön átvehetik személyesen! Kérjük, csak értesítést követően jöjjenek a csomagért! 

Raktárkészlet:

Weboldalunkon aktuális raktárkészletet láthat. Az esetek 99%-ban ezek valós készletmegjelölést jelentenek. Természetesen előfordulhat, hogy egyszerre rendelnek meg egy olyan terméket, amiből esetleg csak 1db van készleten, ez esetben az időben előbb beérkező rendelést tudjuk kiszolgálni elsőnek. Előfordulhat, hogy egy termék lefoglalásra, vagy eladásra került, de a rendszer nem frissítette még magát, így azt jelzi, hogy készleten van, holott már esetleg el lett adva. A rendszer munkaidőben (8:00-18:00 között) 15 percenként frissül, munkaidőn kívül a készletet levonja, de csak munkaidőben tudja összefésülni az adatokat, így ha kevés van a kiszemelt készletből az nem biztos, hogy az Ön részére lett lefoglalva. Folyamatosan töltjük fel árukészleteinket, így ez ritkán fordul elő, de előfordulhat! 

Mit tegyek ha sérült a csomag?

A futárszolgálattal történő küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Amennyiben a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni a futár által. Amennyiben nem tud a futár ilyen jegyzőkönyvet adni, a terméket ne vegye át és értesítsen bennünket, illetve jelezze a problémát a futárszolgálatok központja felé is.

Bármilyen kérdés probléma esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a (+36 ) 30 627-8603, vagy a (+36) 30 627-7865 -ös telefonszámon és kollégáink megpróbálnak segíteni.

Saját szállítóinknál a csomagok sérülésének igen kicsi esélye van, de ha mégis ilyet tapasztalna, keresse ügyfélszolgálatunkat és jelezze a problémát!

Csomagok nyomonkövetése és kiszállítása:

Sajtát szállítás esetében:

A termékek kiszállítását, telefonos egyeztetést követően a megbeszélt napon szállítjuk ki. Amennyiben a csomagokról, illetve a kiszállítás idejéről szeretne érdeklődni, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat és kérje el a csomagszámot amivel nyomon követheti a csomagját.

Futárszolgálat esetében: 

A csomagok átadását követően ellenőrizni tudja a jelenlegi állapotát. Ehhez fel kell keresnie a futárszolgálat weboldalát a csomagszámmal és egyszerűen csak írja be a számot, majd megtekintheti csomagja állapotát.

Külföldre a szállítási költségek eltérőek! Kérjük éreklődjön ügyfélszolgálatunkon a szállítási költségekről!

Köszönjük, hogy minket választott!